Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Tuesday, October 4, 2011

Tangkap Gambar di Seksyen 2

Misi mula : 4 Oktober

Selepas seharian tak senang duduk di pejabat sebab tak dapat menahan keletihan menguruskan conference SELCARE II pada isninnya, brother bawa aku makan ayam penyet di Seksyen 2. Actually tu port ayam penyet kegemaran kami sebab antara banyak-banyak kedai aku pergi itulah antara yang terbaik. Tapi sebelum tu singgah ambil gambar di kedai gambar Seksyen 2, untuk isi borang nikah kata brother. Maklumlah brother ni ex-student UiTM, jadi kalau apa-apahal mesti dia nak pergi kedai-kedai seksyen 2 yang katanya dulu-dulu memang selalula datang situ kalau nak cari barang belajar.

Sampai di sana, brother pakai songkok dan terus je amik gambar di situ. Memang cepat dan bagus kedai yang kami pergi tu, tak banyak ragam (mungkin sebab kami pun tak banyak ragam). Selesai bayar, yeay.. pergi makan ayam penyet kegemaran.

Inilah hasilnya.. siap! (harus sedondon)

Asyik saja sebut pasal brother, sampai hari ni u tak dapat lagi lihat wajahnya ditampal di blog misi (atas tu nampak tak jelas pulak) . Kata misi kami, tapi yang sorang lagi sampai sekarang pun belum muncul-muncul. Jadi, sebagai pelengkap entri untuk blog ini.. haruslah aku melengkapkannya dengan memperkenalkan brother kepada u semua. InsyaAllah dalam masa terdekat aku langsaikan hutang ini k.

Misi tamat : Singgah beli hadiah untuk anak saudara baru brother. InsyaAllah nak ke malam ini.

No comments:

ShareThis