Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Thursday, May 24, 2012

Easel Untuk Di Sewa : Kuantiti Tidak Terhad


Atas faktor permintaan sewa/beli easel yang sangat tinggi saya kini menyewa dan menjual easel tanpa had kuantiti lagi. 

Easel adalah stand art kayu yang u lihat dalam gambar. Warnanya adalah warna asal kayu (tanpa cat).

Keterangan adalah seperti berikut:
1. Sewa Easel / Frame Stand : RM25 seunit
2. Beli Easel / Frame Stand : RM40 seunit
3. Beli Easel / Frame Stand Berwarna (Mengikut tema majlis anda) : RM60

Berminat? Caranya ialah:
1. Sms saya di talian 019 3706082.
2. Buat tempahan.
3. Buat bayaran deposit,
4. Boleh ambil barang sewa di tempat saya di Shah Alam.
5. Buat bayaran tunai.

Deposit RM10 perunit akan dikenakan semasa mengambil barang. Deposit akan dikembalikan semasa pemulangan barang. Terma ini hanya untuk sewa easel sahaja.


Nota: Untuk lain-lain barang perkahwinan untuk di sewa sila klik label Barang Untuk Disewa

2 comments:

Miss Dilla said...

Salam,

Kalo nak beli easel n mnx pos ke Penang boleh x?

Unknown said...

Sis...sy nk 2 unit

ShareThis