Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Thursday, September 22, 2011

My Wedding Card Ideas

Misi mula : 21 September 2011

Huh. Memang hari-hari makin kecut perut nih. Memikirkan tentang kad kahwin memang buat kepalaku asyik menggelabah (macamana rupa kepala menggelabah?). Maknanya nak bagitau u yang aku sangatlah risau tentang kad kahwin.

Temujanji demi temujanji dengan pereka hebat ini, cukup payah dilangsaikan. Bila aku boleh dia tak boleh, bila dia boleh pastilah berlaku sebaliknya. Berbekalkan rasa cemas yang tidak dapat dikawal lagi aku menitipkan kata-kata di inbox fb miliknya. Mesejnya berbunyi begini...

Hmmm..

Huhu, main-main je lah. Takkanlah nak tulis kata-kata pujangga aku di sini pulak. Kalau u baca sure gelak aje, tapi kalau brother baca? Hah, sapa nak jawab.. tapi aku rasa brother baca pun lagi ok, jangan pulak isteri dia yang baca (maksudnya isteri pereka) , dah mula melalut. Ok, selepas aku hantar surat cinta terus si empunya diri balas. Lalu terjadilah pertemuan 6 mata di pejabat Nasyeed.Com. Apsal 6 mata? Dah tentulah brother turut serta kan.

Selesai perlawanan bola sepak Malaysia menentang Jepun, kami terus mulakan misi ini. Seronok bila aku dapat berbincang-bincang mengenai pendapat dan keinginan sendiri. Alhamdulillah berkat kehebatan pereka kami yang satu ini maka terlerailah segala kusut di hatiku. Nak tau siapa orangnya?

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Inilah orangnya! Betullaaa.. tak pecaya? Hehehe, aku pun tak pecaya. Okaylah, yang ini pecaya tak?

Sebenarnya, pereka yang memegang tanggungjawab besar ini (besar ke?) adalah tak lain tak bukan encik Azli atau nama komersialnya Artli Studio. Dia ni memang otai besarlah dalam bidang mereka-reka. Yang aku teruja adalah apabila beliau sanggup bersama-sama memahami apa keinginan aku. Tapi alhamdulillah, rasanya kali ini aku tidak banyak buang tebiat dalam mereka kad perkahwinan.

Simple is sweet

Mana taknya, kad ini nanti dibuat oleh kedua-dua pihak. Kiranya ada dua jemputan dalam satu kad. Jadi aku perlu adil kepada keluarga brother dan juga keluargaku. Hehe. Bak kata brother "font tu jangan nak english sangat, nanti susah orang tua-tua nak baca". Balee menambah, "Yelah, nanti orang tanya.. mana satu pulak anak dia yang nama Wazin tu?" (Wazin tu merujuk kepada nama brother, Razin. Maksudnya nama menggunakan font yang berkerawang bagai, sampai tak faham apa yang ditulis).

Misi ditangguh : Picture Artli form Azli Masri (Fb) dan kad dari myweddingplanningtips.com

No comments:

ShareThis