Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Sunday, September 4, 2011

Misi 3 September Sudah Jelang


Tidak terkata perasaan. Apabila Allah telah memberikan hadiah seperti ini, apa lagi yang perlu aku ungkapkan melainkan kata syukur.. Alhamdulillah, demi Allah aku gembira dengan misi yang baru saja tamat semalam.

Melihat semua ahli keluarga gembira, hati aku jadi begitu tenang dan damai. Melihat semua orang datang senyum dan tertawa.. barangkali akulah manusia paling gembira. Akhirnya misi 3 September sudah pun tiba dan tamat dengan gembiranya semalam. Dalam sekelip mata, aku kini sudahpun bergelar tunangan orang. Semoga perjalanan menuju hari bahagia akan dipermudahkan seperti ini juga. Hati masih tidak percaya semuanya berlalu sungguh pantas dan tiba-tiba.

InsyaAllah akan aku kisahkan rencananya di lain masa.


No comments:

ShareThis