Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Tuesday, August 9, 2011

Hantaransss..

Misi mula : Sabtu pertama bulan Ramadhan

Mengikut jadual bulan Ogos, inilah aktiviti pertama yang perlu dibuat iaitu membeli hantaran pertunangan. InsyaAllah, jika tidak ada perubahan di saat akhir atau sebarang halangan brother bakal menghadiahi 5 dulang bekas dan 7 dibalas aku. Mungkin begitulah bahasanya kan? Tolong betulkan kalau salah ye.

Apa barangannya? Yang itu biar aku jadikan rahsia dahulu. InsyaAllah jika sudah selesai majlis nanti aku akan buat entri khas tentangnya. Untuk misi kali ini aku ke KL mendapatkan sampin, butang baju melayu dan barangan penjagaan wajah untuk lelaki. Haa.. tukan dah cakap sikit..

Sepersalinan pakaian dari brother sudah dibelinya di Kelantan dengan bundanya. Alhamdulillah semua urusan berjalan seperti perancangan.

Diantaranya

Misi tamat : Senyum lebar sebab penat hilang lepas dihadiahi sepasang baju raya yang sangat comel dari brother masa membeli belah tadi.

No comments:

ShareThis