Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Thursday, July 28, 2011

Ke Ikea

Misi mula : 27 Julai 2011

Sudah mula ligat bergerak sekarang, habis waktu kerja terus bergerak mengikut jadual. Semalam lepas kerja pergi Tomei tengok hiasan merisik. Hari ini mengikut jadual aku harus ke Ikea untuk melangsaikan hajat membeli beberapa barang persiapan majlis tunang. Apa yang dibeli?

Inilah penemanku sepanjang seminggu yang hectic ini

Baiklah, aku pun tak ambil gambar apa yang dibeli.. cuma sekadar barang hiasan bilik tidur dan bilik air (toilet) di rumah. Bayangkan lepas kerja terus gerak ke sana, jalan jem pula.. sampai Ikea sudah masuk waktu maghrib. Beli beli dah pukul 9 malam. Sangat rushing walaupun sebenarnya dalam hati aku macam tak cukup ja masa.. owh rupanya banyak betul barang-barang baru di sini. Lama betul aku tak ke Ikea.

Lepas bayar kami singgah makan meatball, lapar woo lepas balik kerjakan. Dengan RM150 aku dapat membeli 7 jenis barang dari sini. Oklahkan.. untuk masa kurang 1 jam. Lama sikit masa pilih frame, the more u look the more u confused. Which one to go for? Mungkin misi akan bersambung selepas bertunang pula.. hoho.

Misi ditutup : Sampai rumah bukak email dapat berita sangat gembira. Design item cetakan sudah siap dan yang penting akhirnya aku dapat design yang aku mahu.. alhamdulillah.

No comments:

ShareThis