Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Wednesday, June 15, 2011

We're almost there.. :)

Bila berjauhan begini sesungguhnya memang aku rasa tidak enak langsung (untuk yang tak baca dari awal: aku dan brother sudah tidak bekerja sekali) Janggalnya.. seperti rasa janggal dulu berjauhan dengan mama. Hari-hari rasa menunggu padahal tak tahu tunggu apa.

Alhamdulillah, baik juga begini supaya aku boleh saja belajar bersendiri. Membuat banyak perkara sendiri. Ingat lagi masa berjauhan dengan mama dulu, aku basuh baju pun tak reti.. sebab mama yang selalu basuh baju aku. Ya Allah pemalas. Bila sekarang rasanya ada yang sama contohnya bila baru ini selepas 2 hari masuk bekerja, aku diarahkan ke Keramat untuk handle satu training di sana. Owh, terus saja muka brother muncul di depan muka boss. Hehe.. bila aku sms dia bagitahu saja nak diperlukan ke Keramat terus brother cakap "malam nanti kita pergi survey jalan dulu, nanti senang nak pegi" terus aku senyum sampai telinga. Aku cuba nak berdikari tetapi nampaknya brother sudah ambil langkah cepat. Dia memang tahu aku mabuk jalan.. ahaha.

Jadi walaupun brother selalu ada, aku perlu juga bertindak lebih dari yang ada. Dalam ertikata lain, tidak boleh manja macam di tempat dulu. Asal ada yang tak boleh buat saja.. nak diminta bantuan brother.

Hmmm..

Aku tinggalkan u dengan sebuah lagu yang brother post di facebooknya dengan status "we're almost there". Aku rasa lagu ini untuk aku... kerana....... adalahhh.. mana boleh cerita semua. Terima kasih kerana sekali-sekali buat benda-benda begini.. ahaha.. selamat mendengar.





No comments:

ShareThis