Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Thursday, March 24, 2011

What it?

Misi mula :: Jan 2011

Sebagai perempuan, aku pasti u jugak akan merasakan yang sama. Jika boleh persiapan menemui hari 'permulaan berdua' mahu diperkemaskan sebaiknya.. hari itu seboleh-bolehnya mahu jadi sangat meriah, tersusun dan terjangka.

Namun, dalam hal yang asing.. kita juga perlu fikir perkara kedua selain hari itu sahaja. Banyak perkara perlu dilangsaikan sebelum menemui detik bersejarah itu. Soal keperluan dan kehendak menjadi soal paling penting untuk diberi perhatian.

Aku memulakan nota checklist dengan membuat dua bahagian column.. isinya adalah:
  1. Keperluan
  2. Kehendak
Dan aku pasti seperti u juga.. setiap kali melayar internet, jumpa apa saja yang best terus di save ke folder. Jadi sebetulnya misi ini bermula di sini: Right click > create folder > taip misi.

Folder Misi: Banyak tak?

Sikit saja boleh tunjuk ye.. alamatnya setahunlah saya tidur tak lena fikirkan banyak perkara. Mana taknya, kalau u perasan ada pic 'rumah' dalam folder Misi tu.. hahaha.. takkan dah siap-siap nak design bentuk rumahkan? kan?.. terbeliak biji mata Brother nanti.. Sebenarnya itu jugalah salah satu dari persiapan awal kami sekeluarga (Brother tak tau kewujudan folder ni pun.. tapi dia pun ade folder. Nama foldernya tersangatlah obvious.. nak tau apa.. It's KAHWIN.. siap capital letter).

Bebalik pada gambar rumah tu. Nak tau untuk apa?? Scrolllah..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Cat rumah! Jangan gelak.

Misi ditutup :: Masih belum ada pilihan warna.. please advice!

No comments:

ShareThis