Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Thursday, March 24, 2011

1st Date Ideas?

Misi mula :: April 2009

Seingat aku inilah kali pertama aku mengikuti Brother keluar 'bukan atas urusan kerja'. Waktu ini kami ke pesta buku di PWTC dan singgah makan di Mid Vallos. Wah, ke pesta buku tuuu.. Sebab ini jugalah, aku tak menolak.. yalah, tak pernah pun jejak pesta buku.. jadi dah orang ajak.. ikutkan aja.. lagipun, ke'sempoi'annya tidak pernah menimbulkan curiga padaku.. adakah ini dikira dating?.. haha..

Ini bukan datinglah.. sebab waktu ini kami tiada apa-apa hubungan istimewa. Istilah 'couple' tidak pernah terlintas di kepala. Nak tau apa aku beli? Aku tak beli apa-apapun tetapi Brother ada belikan satu buku yang buat aku touching sekejap.. nak taukah apa bukunya? sila lihat di bawah..

Aku bacalah jugak ceritanya. Cerita yang agak ringan dan bahasa yang mudah difahami. Menceritakan tentang kehidupan isteri kepada insan yang bernama Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat. Brother beli apa? Owh.. Brother yang minat membaca ni beli begitu banyak buku.. antara yang aku ingat adalah novel Natrah dan beberapa buku tentang Muzik. Lupanya dali awal itu olang sulah hint ka??..

Gambar curi yang diambil masa tu..
hehe.. aku terjumpa di dalam hpnya.. peace!



Misi ditutup :: Brother kata, susah jugak nak buat keputusan untuk ajak keluar

No comments:

ShareThis