Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Wednesday, March 23, 2011

How To Start?


Nak memulakan misi memang susah sangat rupanya. Aku ni macam berada dalam dunia fantasi saja bila bercakap pasal majlis perkahwinan idaman. Selain perlu selesaikan soal borang memborang (belum mula pun lagi).. perihal majlis perkahwinan nanti masih samar-samar perancangannya.. hang kata hang teror.. rupanya bila in realiti aku jadi serba tak kena.. nak pilih warna tema pun kelam kabut.. hehe.. nasib baiklah ada keluarga yang membantu.. jadi skill sebagai event mulalah diaplikasikan sebagai buah mula untuk meneruskan misi yang masih dalam kesamaran nih..

Jadi.. checklist adalah perkara terpenting untuk dimulakan dalam hal ni.. u all ada checklist tak?

Aku harap, pembangunan wedding blog misi ini sedikit sebanyak atau pun sebanyak-banyak dapat bantu aku.

"Aku berpendapat majlis perkahwinan adalah sebuah majlis kemuncak sesebuah ikatan kekeluargaan.. jika ada yang berjauhan akan didekatkan, yang berselisih faham akan dileraikan.. bukan hanya dalam konteks menyatukan 2 hati atau sebuah keluarga sahaja.. malah berpuluh-puluh keluarga disatukan.."

Maka kerana inilah aku berjanji untuk meletakkan sepenuh keringat dalam menjayakan misi ini. Moga Allah memberi kekuatan kepada kami dan melancarkan misi ini.. Amin..

Jadi jom sama-sama ikuti misi ini untuk perkongsian bersama. Dengan lafaz Bismillahirahmanirrahim.. aku mulakan projek misi ini.


No comments:

ShareThis