Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Sunday, June 24, 2012

6 Bulan dan Terus Bercinta

Masuk bulan ini memang genaplah enam bulan pernikahan kami. Menjadi suami isteri bukanlah susah sangatkan.. rupanya kehidupan lebih teratur dan lebih mempunyai matlamat. Kalau dulu saya selalu katakan kehidupan solo saya sudah punya banyak perkara, jadi tak perlulah saya risaukan sangat jika lambat berumahtangga. Rupanya apabila hidup berdua, banyak lagi matlamat hidup mendatang yang dirancang bersama. Bila ada suami, semuanya jadi lebih kuat dan lebih bersemangat.

Baru-baru ini kami sempatlah pulang ke Kelantan untuk menziarah keluarga (Ma dan Ayah) dan ke majlis kesyukuran perkahwinan sepupu suami saya iaitu Faiz dan Junaimah. Ke Johor dahulu sebelum itu ke majlis sebelah perempuan. Memang seronok bersama keluarga baru saya ini. Jadi sebagai kenang-kenangan gambar terbaru saya dan suami saya tinggalkan u dengan gambar-gambar semasa perjalanan ke Kota Bharu melalui penerbangan MAS dan di majlis perkahwinan Faiz. Jumpa lagi!



No comments:

ShareThis