Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Wednesday, February 15, 2012

My Favourite Baju Nikah... :)

Saya mendapat energi baru hari ini. Kehangatan menulis datang kembali. Dan saya janji kali ini akan tulis sekerapnya untuk u yang setia menjenguk dan melihat gambar (lepas ini improvelah sikit ye, bacala tulisan saya pulak, jangan cuma tengok gambar saja).

Okeh, seperti janji sebelumnya (alhamdulillah selesai langsai satu janji) saya akan menulis tentang busana dihari pernikahan saya. Mengenai busana ini banyak cerita sebenarnya. Akhirnya terjadilah ia seperti yang u lihat di bawah sana. InsyaAllah saya akan tulis tentang ini di entri akan datang.. (selepas mendapat rating busana paling digemari oleh rakan-rakan fb).

Jumpa lagi dilain entri. Semoga saya lebih cekal dalam penulisan selepas ini. Selamat malam teman.



No comments:

ShareThis