Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Sunday, November 20, 2011

Save The Date Video

Alhamdulillah, save the date video kami sudah siap. Tepat 15hb Nov, mereka sudah hantar ke email aku. Memang betul-betul seperti yang dijanjikan. Berdebar juga semasa aku membuka email. Bila tengok memang sungguh puashati dengan outputnya. Terasa debaran majlis perkahwinan semakin dekat dengan aku. 

Apa save the date video ni? Sebenarnya save the date video lebih kepada jemputan perkahwinan secara digitallah. Selain itu boleh juga dikatakan sebagai teaser, macam orang buat filem.. sebelum filem ditayangkan, company akan buat teaser untuk memberi pengetahuan kepada umum atau penonton sasarannya tentang keberadaan filem tersebut dan akan tiba tidak lama lagi. Pendekatan yang lebih kurang sama jugalah dengan video kami ini. Durasinya tidak boleh terlalu lama kerana kata pun teaser, biar pendek dan jelas apa maksudnya. Macam aku yang sukakan konsep ringkas dan berkesan, video ini boleh memberikan gambaran konsep kami secara jelas. InsyaAllah akan dimuatnaik tidak lama saja lagi.. tungguuu..






No comments:

ShareThis