Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Monday, October 10, 2011

Majlis Perkahwinan Khansa' dan Adrian

Si cantik manis Khansa' ini boleh dikategorikan sebagai kenalan baru. Baru kenal lepas bertukar kerja, staff pejabat YB Puan Rodziah Ismail. Baru kenal tapi biasalah, aku cepat rapat dengan orang.. mungkin sebab faktor umur. Dah tuakan, kurang malu-malu. Lepas selalu berhubung di fb (al maklumlah masing-masing berkongsi cerita orang nak berkahwin), Khansa' jemput aku ke majlis perkahwinannya yang berlangsung di Zam-Zam Arabic Restoran Seksyen 9, malam selepas open house Nasyeed.Com. Gambar restoran tak ambil sebab hari-hari kot dok mengadap restoran tu. Sedepa je dengan pejabat aku.

Busana Khansa' yang cantik ni adalah rekaan atau di sewa baru dari Syarir Nurdin. Aku pernah juga masuk ke butik Syarir Nurdin di Plaza Masalam untuk tengok dress dan bertanyakan tentang tempahan tudung. Bagi aku harga yang ditawarkan boleh dikatakan berpatutan dengan hasil kerjanya (workmanship). Aku ada juga tanyakan tentang hantaran. Katanya sewa dulang sahaja RM60. Sekali dengan lapik RM80. Selain pernah dinobatkan tempat ketiga dalam Anugerah Jarum Berlian, ramai juga artis yang menggunakan khidmatnya seperti Raja Farah dan Diana Rafar. Itu saja review tentangnya yang aku tahu.

Apapun tahniah kepada Khansa' dan suami. Terima kasih kerana menjemput Mass dalam jemputan RSVP Khansa'. Jom kita layan gambar aku dan kawan-kawan baru di majlis perkahwinan Khansa' dan Adrian (macam nama pelakon indon pulak).

The cake

Teman-teman baru

Menurut Khansa', perkahwinannya adalah perkahwinan pertama yang dibuat di sini. Zam-Zam Restoran pun baru buka, jadi memang cantik dekorasinya.

Owh, makanan kegemaranku

Chocolate berbentuk tamar

Wajah-wajah wajib. Hehehe

Diorg cakap muka aku dan Khansa' ada iras? Betulkah?

Lagi kawan-kawan baru yang best!

*

*

*

*

And last but not least..

Aku.. apa? Nak tengok baju?.. hehe..

Baju raya. Btw, yang dibelakang tu adalah pelamin Khansa'. Cantik sungguh.

No comments:

ShareThis