Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Monday, September 19, 2011

Pertunanganku dari Lensa Adminhakim

Alhamdulillah, semuanya sudah selesai. Tetapi sebenarnya dengan berakhirnya majlis pertunangan aku baru-baru ini maka bermulalah episod mendebarkan dan hari-hari yang amat sibuk dalam hidupku. Banyak perkara sedang diaturkan untuk majlis besar nanti. Walaubagaimanapun demi memberi seri kepada blog misi hari ini, aku titipkan sekeping gambar promo pertunangan aku tempohari. InsyaAllah jika sudah tiba gambar semuanya dari photog, aku akan tampal semuanya di sini ok.

Pertunangan Mass dan Razin
3 September 2011
From Penang with Love

2 comments:

cyanamoose said...

Salam Mass,
Happy for you. Selamat Bertunang. pandai simpan rahsia, sampai kami pun tertanya2 siapakah calon suami yang bertuah tu. Congrats to brother tu. Setelah khatam blog nie dari awal terharu jek bila segmen DIY tu. hijab tu pun masih ada lg. then tentang kehadiran brother masa Nur.Dara tu, sy mcm dapat rasakan brother sukakan Mass. hehe. Anyway kami doakan Mass & brother sampai ke jinjang pelamin. InshaAllah.

masra (mass) said...

Huhu. Akhirnya sampai jugak ke sini. Terima kasih atas doa sharna. Ameen :)

ShareThis