Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Tuesday, July 19, 2011

Kembali Menggeledah Shopping Mall

Misi mula : Petang (Pagi kerja ok)

Petang tadi aku kembali menabur wang di shopping mall.. Memang masalah betul kalau ter'jebak' dengan shopping mall memang akan hidap penyakit ganjil ini. Asalnya cuma nak beli CD tetapi tau apa yang aku beli kerana tak tahan dengan kecomelan barang-barang ini.

  1. Kotak Kayu berkerawang: lebih kurang macam tempat nak isi barang kemas.
  2. Vase Kaca: 10 bijik. Huhuhu.. tak tahan sebab cantik dan pastinya tak habis-habis dengan konsep kaca aku tu.. terus aku cakap pada adik tersebut "Akak nak amik semua yang ada.."
  3. Kerongsang: Konon-konon nak pakai masa raya.. tiba-tiba terfikir 'rayakah aku nanti?', jadi tukar plan nak pakai masa malam berinai. Auch.
  4. Kerongsang lagi satu: Nak beri pada kak An. Kalau boleh nak hadiahkan pada dia untuk dipakai pada majlis resepsi nanti. Awal tak ingat punyaaa.. adik mithalikah aku?

Misi ditutup : dah lima kali kot masuk keluar kedai pengantin kat seksyen 9 tu.. tapi tak beli apa-apa jugak. Yalah, semuapun dah amik pakej.. hmmm..

No comments:

ShareThis