Disclaimer

Assalamualaikum dan jutaan terima kasih kerana menjenguk page ini. Suka saya nyatakan bahawa sebarang pendapat atau kata-kata di sini hanyalah pendapat peribadi saya. Oleh itu sebarang kesan dan akibat daripada penggunaan maklumat dalam blog ini adalah di atas tanggungan anda sendiri. Dan untuk pengetahuan semua, blog ini baru dibuka kepada umum pada 9 September 2011 yang lalu. Terima kasih atas sokongan.

Terima kasih.



-Mass Mohamad-

Sunday, July 3, 2011

Mr Desinger

Misi mula : 2 petang, Cyberjaya

Mula melebarkan sayap sehingga ke Cyberjaya. Membuat janjitemu barang seminggu dengan si jejaka. Untuk melepaskan hasrat di hati, hajat yang sekian lama..

Sampai juga masanya, aku dan brother meneruskan misi penting iaitu menemui graphic designer untuk melakukan kerja-kerja 'design mendesign' (hati berbunga-bunga..) Ya lah, pada aku design juga antara elemen penting untuk sesebuah majlis perkahwinan. Aku ni jenis yang agak 'fussy' dalam bab-bab macam ni. Jadi aku perlu memilih pereka yang benar-benar mudah berkomunikasi. Bagiku, karya yang baik datangnya dari ketulusan dan kegembiraan hati semasa menterjemahkannya. Aku mahu pereka kami itu nanti begitu memahami dan jujur dalam menjalankan tugasya. Samalah seperti melayangkan berus di atas kanvas.. seorang artis perlu jujur dalam menentukan hala tuju karyanya. . ace ce..

Jadi, kali ini.. kami mengambil keputusan untuk memberi tanggungjawab besar ini jauh ke Cyberjaya.. menemui seorang 'artis' yang aku sudah lama menjangkakan karyanya untuk lamaran ini. Alhamdulillah.. nampaknya pertemuan yang diatur di Restoran Saba, Cyberjaya begitu teratur sekali.. Aku sukalaa.. sebab feeling arab.. Satu persatu hasrat hati cuba aku rungkaikan. Mulanya brother yang membuat mukadimah. Aku pula lebih selesa mengambil tugas memberi kerja sahaja.. huhu.

Secara rasminya kami telah melantik Saudara Abdullah Abbas menjadi pereka grafik rasmi majlis pertunangan kami. Untuk rekod, AA adalah seorang pereka grafik yang banyak membuat kerja-kerja design bahan cetak secara profesional.

InsyaAllah, kita akan lihat hasilnya bila sampai masanya nanti.

Misi tamat : 5 petang, singgah ke Pesta Buku Selangor 2011 dan balik membelog. Mode: Happy sampai pegi pesta buku, tengok kulit buku semuanya nak dibuat design kahwin..

No comments:

ShareThis